Podpora zákazníkov a slovenskej pivnej kultúry

„Nič neuhasí smäd lepšie, ako správne načapované pivo! Svoje o tom vedia aj výčapníci, ktorí pivo zákazníkom servírujú. Oni totiž rozhodujú o tom, v akej kvalite sa pivo dostane do pohára spotrebiteľa na prevádzke. Našim spoločným cieľom je, aby sme našim zákazníkom prinášali čo najdokonalejší pivný zážitok. Zároveň by sme zvýšením pivnej kultúry chceli vrátiť časy, kedy boli podniky miestom stretávania priateľov, rodín alebo obchodných partnerov. V posledných rokoch si ľudia svoje pivo vychutnávajú najmä doma, čo je podľa mňa veľká škoda.“

Branislav Kubiš, Obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie

Pivovarník pivo varí, výčapník ho robí

Snažíme sa prispieť k rozvoju malých a stredných podnikateľov v pohostinstve, ktorí sú súčasťou nášho odberateľského reťazca. Ponúkame im rôzne rozvojové programy a školenia zamerané na zvyšovanie kvality ich prevádzok, starostlivosti o pivo, ale aj na rozvoj ľudských zdrojov. Chceme, aby podniky dlhodobo prosperovali a lákali zákazníkov na dokonalý pivný zážitok.

 

Aj to najkvalitnejšie pivo je totiž závislé od umenia výčapníkov v prevádzkach, do ktorých si chodíte orosený pohár piva vychutnať. Našim cieľom je pomáhať našim zákazníkom zvyšovať kvalitu svojich služieb a ponúkať spotrebiteľom špičkové pivo v špičkovej kvalite.

Cech pivných majstrov

790
certifikátov
Cechu pivných majstrov v roku 2018

Spoločnosť dlhodobo dbá na zvyšovanie a rozvoj pivnej kultúry a kvality piva na Slovensku. V programe Cech pivných majstrov odborníci už po trinásty krát hodnotili 1 194 prevádzok po celej krajine. Jeho cieľom je, aby zákazníci mali ten najlepší pivný zážitok. Na to, aby sa prevádzky stali členmi tohto exkluzívneho klubu, musia splniť náročné kritériá – od pravidelnej sanitácie pivných ciest, čistoty pivného skla či správneho skladovania až po kvalitné servírovanie. Certifikáty, ktorými spoločnosť garantuje vynikajúcu starostlivosť o pivo, získalo na obdobie jedného roka 790 slovenských prevádzok.

Majster výčapu

Skvalitniť úroveň servisu a pivnej kultúry vo východoslovenských podnikoch a reštauráciách, ale aj vyzdvihnúť tradičné remeslo čapovania je cieľom súťaže Šariš Majster výčapu, ktorú Plzeňský Prazdroj Slovensko organizoval už tretíkrát. Vysoký štandard pivnej kultúry sa spája aj s programom Pilsner Urquell Master Bartender. Je určená výčapníkom, ktorí nielen dokonale ovládajú svoje remeslo, ale zároveň sú aj osobnosťou, kvôli ktorej sa zákazníci do podniku vracajú. V súťaži Gambrinus Majster výčapu je základom zdravý rozum v prístupe ku kvalitnému pivu, a to už 150 rokov.

Cervesario

Viac ako
6000
študentov

Pivná akadémia Cervesario je špeciálny vzdelávací program určený končiacim študentom vybraných stredných škôl, u ktorých je predpoklad, že vo svojej budúcej profesii prídu do kontaktu s pivom. Od roku 2011 prešlo akadémiou viac ako 6-tisíc študentov. Počas ôsmeho ročníka sa naši odborníci podelili o svoje znalosti a skúsenosti s 500 študentmi z 12 hotelových akadémií a stredných odborných škôl so študijným odborom barman, čašník, čašníčka, servírka či hostinský.

Cervesario je prístupné aj pre jednotlivé prevádzky, ktorých sa zúčastňuje personál. Ide napríklad o nové tankovne, taverny, naše konceptové prevádzky alebo jednoducho pri zmene personálu na žiadosť majiteľa.

Konceptová reštaurácia – miesto, ktoré prináša niečo naviac

Plzeňský Prazdroj Slovensko už niekoľko rokov úspešne rozvíja tzv. konceptové reštaurácie a pivárne. Okrem špičkovej technológie čapovania ponúkame celkové jedinečné dizajnové spracovanie prevádzkarne. Ruka v ruke s tým ide aj možnosť používať naše chránené vzory a vizuály našich pivných značiek, napríklad hlavu kozla nad výčap.

Konceptové prevádzky sa tak stali príjemným miestom stretávania pri rôznych príležitostiach, od posedení s priateľmi, cez pracovné stretnutia, až po rodinné oslavy. Služby, ktoré poskytujeme ich prevádzkovateľom, pomáhajú pri podnikaní, ale aj zlepšovať pivnú kultúru na mnohých miestach.

Koncom roka 2018 sme na Slovensku otvorili prvú konceptovú prevádzku Gambrinusu, takzvanú Srdcovku. Tá sídli v historickej budove bratislavskej Reduty, do ktorej mali doteraz prístup len návštevníci kultúrnych podujatí. Nová reštaurácia tak tieto unikátne priestory sprístupnila aj širokej verejnosti. Naše konceptové reštaurácie:

  • Šariš Pub (značka Šariš)
  • Kolkovna (značka Pilsner Urquell)
  • Kozlovna (značka Velkopovický Kozel)
  • Srdcovka (značka Gambrinus)

Pivo na úrovni aj v predajniach

Záleží nám aj na kvalite služieb, ktoré spotrebitelia dostávajú pri kúpe piva v predajniach. V roku 2017 sme zaviedli tzv. Regálový program, ktorého cieľom je pozdvihnutie nákupného zážitku vďaka úprave pivnej sekcie. Uplatňovanie princípov Regálového programu zabezpečujú samotné prevádzky. O usporiadaní pivnej sekcie však školíme aj pracovníkov, ktorí priamo v zastúpení našej spoločnosti dokladajú tovar do regálov.

Popísanými aktivitami prispievame k napĺňaniu týchto Cieľov udržateľného rozvoja OSN