- Všetko
- Spoločnosť
- Pilsner Urquell
- Šariš
- Velkopopovický Kozel
- Gambrinus
- Radegast
- Birell
- Udržateľnosť a zodpovednosť
- Obchodné výsledky
Pivná kultúra na Záhorí posilňuje: V Malackách otvorili Plzeňku
26. 08. 2020
Malacky, 26. august 2020 – Ďalšia dobrá správa pre pivárov na Záhorí! Dokonale načapovaný zlatý ležiak si môžu najnovšie vychutnať aj v novootvorenom podniku Malacká Plzeňka. Podnik, ktorý je len druhým tohto typu na Slovensku, v pondelok slávnostne pokrstili. Okrem piva Pilsner Urquell, ktoré je nosnou značkou konceptu, sa návštevníci môžu tešiť na dokonalú súhru tradičnej a modernej kuchyne.
Plzeňský Prazdroj Slovensko je dlhodobým lídrom v budovaní pivnej kultúry na Slovensku. Práve konceptové prevádzky sú ukážkou filozofie spoločnosti, v ktorej platí, že posedenie pri pive nie je len o jeho pití, ale o aj pivnom zážitku.
„Koncept Plzeňky je na Slovensku nový, no u pivárov má úspech. Tá malacká je prvou na západnom Slovensku. Je zároveň svetlým príkladom toho, ako sa dá z krízy vyjsť silnejší. Celý tento projekt totiž vznikol práve počas neľahkého obdobia koronakrízy. Sme radi, že máme zákazníkov, s ktorými môžeme realizovať aj takéto jedinečné projekty,“ uvádza Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre reštaurácie a pohostinstva Plzeňského Prazdroja Slovensko.
Práve v tomto type prevádzok by mal spotrebiteľ dostať tú najlepšiu kvalitu, a to nielen čo sa týka načapovaného piva, ale aj profesionálneho prístupu či príjemného interiéru.
„Priniesť koncept Plzeňky do Malaciek bolo mojím snom a som rád, že sa nám ho spolu s Prazdrojom podarilo pretaviť na skutočnosť. Za každým dobrým podnikom však treba hľadať najmä dobrý tím. Ja mám to šťastie, že práve taký mám – aj počas náročného obdobia totiž držali pokope a pracovali s absolútnym nasadením, za čo im veľmi ďakujem,“ hodnotí Tibor Kuklovský, majiteľ prevádzky, ktorý využil koronakrízu naplno a vybudoval tento jedinečný podnik.
Čo je konceptová prevádzka
- Princíp konceptovej prevádzky je voľnejší ako franšíza a je založený na vzájomnej spolupráci a partnerstve spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko s majiteľom. Podstatný je práve partner, ktorý je pre takýto projekt zapálený a zároveň ochotný doňho investovať.
- Plzeňský Prazdroj Slovensko tieto prevádzky nevlastní, prevádzkovateľom poskytuje koncepty možného riešenia ako je napríklad Pilsner Urquell Original Restaurant, Plzeňka, Kozlovna, Srdcovka či Šariš Pub. Každá značka má svoje charakteristické prvky, ktoré sa premietajú do interiéru aj doplnkov.
- Práve v tomto type prevádzok by mal spotrebiteľ dostať tú najlepšiu kvalitu, a to nielen čo sa týka načapovaného piva, ale aj profesionálneho prístupu či príjemného interiéru.
- Slovenský spotrebiteľ je totiž v oblasti piva čoraz vzdelanejší a od podniku očakáva, že mu k čapovanému pivu ponúkne aj niečo naviac. Práve v tom tkvie úspech konceptových prevádzok – sú zárukou najvyššej kvality a určitej úrovne služieb. Základom je, samozrejme, stopercentná kvalita piva všetkých značiek na výčape.
- Prazdroj má aktuálne na Slovensku desať konceptových prevádzok naviazaných na kľúčové pivné značky. Do konca roku 2020 tento počet ešte plánuje zvýšiť.