Tender Plzeňského Prazdroja Slovensko na mediálnu agentúru pozná víťaza: Pokračovať bude v spolupráci s Wavemaker

24. 09. 2021
tender-plzenskeho-prazdroja-slovensko-na-medialnu-agenturu-pozna-vitaza-pokracovat-bude-v-spolupraci-s-wavemaker

Plzeňský Prazdroj Slovensko zrealizoval výberové konanie na novú mediálnu agentúru po piatich rokoch. Za novým tendrom bolo jednak uplynutie zmluvného obdobia, ale aj potvrdenie konkurencieschopnosti aktuálnej spolupráce na úrovni stratégie či ponúkaných cien. Zo súťaže vyšla víťazne agentúra Wavemaker. Nadväzuje tak na spoluprácu s Prazdrojom, ktorá začala v roku 2010.

Všetky prihlásené agentúry prešli v tendri na mediálnu agentúru cez komplexné strategické zadanie. Jeho zameranie sa sústredilo na manažment portfólia značiek Plzeňského Prazdroja Slovensko, ako aj kompetencie v oblasti digitálnej stratégie. Spomedzi uchádzačov zvíťazila  agentúra Wavemaker, ktorá tak bude s Prazdrojom ďalej pokračovať v spolupráci aj od 1.1. 2022. „Partnerstvo agentúry Wavemaker a Plzeňského Prazdroja trvá už 12 rokov, čo je na slovenskom trhu unikátne. Sme radi, že Wavemaker v konkurencii iných agentúr potvrdil, že strategicky aj cenovo je pre nás stále prvou voľbou. Segment rýchloobrátkového tovaru za posledných 18 mesiacov aj kvôli Covid-19 prešiel turbulentnými zmenami, ktoré tiež zasiahli prístup k médiám. Teší nás, že máme po boku agentúru, ktorá nám toto obdobie pomohla zvládnuť a sme pripravení prijať spolu ďalšie výzvy,“ hodnotí Roman Trzaskalík, marketingový riaditeľ, Plzeňský Prazdroj Slovensko.

Spoluprácu s lídrom v budovaní pivnej kultúry začala agentúra ešte v roku 2010, keď spoločnosť niesla názov Pivovary Topvar. „Vo Wavemakri mame nesmiernu radosť z toho, že s Plzeňským Prazdrojom Slovensko po 12 rokoch spolupráce pokračujeme naďalej. Dlhodobá a overená kvalita servisu a tímu, ako aj strategického uvažovania a filozofie pozitívnej provokácie našej agentúry boli, verím, tým, čo rozhodlo v náš prospech. Spoločne tak môžeme prinášať nové zaujímavé marketingové riešenia v oblasti pivného segmentu, kde je Prazdroj  významným hráčom,“ uviedol Dušan Horváth, Managing Director WAVEMAKER Slovakia.

Nový víťaz na českom trhu

Okrem slovenského trhu prebiehal výber aj v rámci českých reálií. Jeho víťazom sa stala agentúra Starcom. Tá začne oficiálne pôsobiť od 1. 1. 2022, avšak už počas posledného kvartálu tohto roka bude pracovať na pochopení jednotlivých značiek a ich stratégií pre budúci rok. Agentúra Starcom tak v Českej republike vystrieda agentúru Wavemaker, ktorá s Plzeňským Prazdrojom spolupracovala od roku 2012.

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko je kľúčovým hráčom v slovenskom pivovarníctve a  na domácom trhu dlhodobo spolupracuje s etablovanými agentúrami. V rámci segmentu rýchloobrátkového tovaru sa umiestňuje medzi TOP 10 najsilnejšími zadávateľmi. Značky Birell, Velkopopovický Kozel, Pilsner Urquell a Šariš sa v poslednom roku umiestnili medzi TOP 25 najsilnejšími značkami v rámci rýchloobrátkového tovaru z pohľadu sily komunikácie.