Augustová Voľba sládkov: Ochutnajte exkluzívny ležiak chmelený úplne novým českým chmeľom Boomerang

06. 08. 2018
augustova-volba-sladkov-ochutnajte-exkluzivny-leziak-chmeleny-uplne-novym-ceskym-chmelom-boomerang

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko dlhodobo dbá na zvyšovanie a kultiváciu pivnej kultúry na Slovensku. V programe Voľba sládkov odborníci každý mesiac uvaria jedno exkluzívne pivo, ktoré hostinskí ponúkajú pivným fajnšmekrom vo vybraných podnikoch po celom Slovensku. Milovníci zlatistého moku, ktorí sú zvyknutí na tradičné chute, tak môžu vyskúšať aj niečo výnimočné. Len v auguste ich na výčapoch čaká unikátny ležiak chmelený úplne novým českým chmeľom Boomerang, vďaka ktorému má exkluzívne zloženie.

V auguste si pivári, ktorí majú chuť vyskúšať výnimočnú špecialitu, prídu na svoje. Novou Voľbou sládkov je svetlý ležiak, chmelený úplne novým českým chmeľom Boomerang. Pivo od značky Master je jedinečné hlavne svojim zložením. „Podniky v auguste môžu medzi prvými ponúknuť svojim zákazníkom špeciál z novej odrody českého chmeľu Boomerang. Vzhľadom k vypredaniu 90% chmeľových zásob Boomerangu, vypestovaného v chmelnici Stekník v Žatci, môžeme zaistiť jeho exkluzívnu ponuku,“ vysvetlil obchodný sládok Plzeňského Prazdroja Slovensko Ján Píry.

Boomerang patrí medzi horký a nefiltrovaný ležiak. Je výnimočný tým, že je chmelený za studena, pričom má typický korenistý charakter a chmeľovú arómu. Na úspech u spotrebiteľov, ktorí milujú ležiaky, ho nepredurčuje len karamelová pena či mierny zákal, ale aj to, že sa pije naozaj ľahko.

Sládkovia varia novinku každý mesiac

Jedinečný program Voľba sládkov spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko každý mesiac prináša milovníkom piva nové, špeciálne várky pív, ktoré nie sú bežné na výčape. Táto myšlienka má u pivárov veľký úspech, preto pivovarníci mesiac čo mesiac určia jednu novinku, ktorú ponúknu do podnikov.

Plzeňský Prazdroj Slovensko aj týmto spôsobom podporuje návštevnosť prevádzok, kde si ľudia môžu vychutnať to najlepšie pivo. „Dať si správne načapované pivo, to je obľúbený relax po práci či cez víkend a pokračovanie Voľby sládkov s novým špeciálom na výčape je ďalším oživením tohto rituálu,“ dodáva Píry.

Milovníci piva budú môcť túto augustovú Voľbu sládkov ochutnať vo viac ako 200 prevádzkach po celom Slovensku. Podniky budú pivo Boomerang komunikovať smerom k zákazníkom prostredníctvom plagátov či stojančekov na stôl.